scurt


fata babei si fata mosului si eu
October 28, 2010, 8:56 pm
Filed under: _____

se pare ca am facut-o din nou. adica am ales cutia care nu trebuia, aia care arata cel mai bine si era mai in centru.
azi, dupa ce de trei saptamani ma chinui sa ajung la ora de platit intretinerea, zic, hai sa blend in si eu si sa-l intreb ceva de comunitate pe administrator, ca sa pot luckily sa particip la sedintele de bloc juicy care se prefigureaza. imi aduc aminte de demult de “nu punem cabluri de net pe acoperis pentru ca te iradiaza microundele”, “daca punem cabluri de net pe acoperis o sa ne ploua in casa de la gauri”, “care 15 luni neplatite la intretinere”, “nu, nu dati caldura asa repede ca e cald inca in casa la -5 grade”, “eu nu arunc cu televizoare pe geam”.

esti ion ion, ma intreaba. eu sunt. aha.
urmeaza o discutie despre cate persoane trebuie sa treci la intretinere daca ai mai multi gandaci decat admis. despre cum firma care trece sa faca dezinsectia nu da substanta killer oamenilor sa dea in casa de la madalina manole incoace. deci e cam inutil daca nu dai si in casa, dar ei mai insista. cica acu doua saptamani au dat cu ceva ca sa ii inmulteasca, urmand ca dupa doua saptamani sa ii omoare pe toti. inca n-au venit, doh. oare daca bei din asta de inmultit ce se intampla? te nasti?
asa. dupa care s-a ajuns la de ce alora din scara de langa li se izoleaza blocul si noua nu – norocul face ca si noi si ei sa avem cate un om pe scara care lucreaza la primarie, deci da, normal ca aluia care sta la noi nu-i pasa de asta.

deci nu cu gandacitul, nu cu izolatul. macar imi ramane comunitatea. sau nu.

si cireasa de pe tot, imi spune in soapta ca va avea un apartament de inchiriat, dar nu pentru arabi, pentru fete dragute. sa le spun prietenelor mele. heeei, fetelor? aha.
eu o ard micul print, cat cereti, ca intreb, dar tre sa le zic… el o arde om, sa ne vedem intai fata in fata, nu oricum. aha.

acu cireasa: se muta. administratorul se muta. ca s-a saturat. unde se muta? in drumul taberei. unde in drumul taberei? la moghioros. shoot me now.

6 Comments so far
Leave a comment

hahahahaha. genial. poate va fi noul meu administrator. o schimbare de stil in literatura din scara nu strica niciodata.

Comment by elfish

o sa te dezamagesc, dar aici in scara nu e deloc literatura. 3 luni si inca nimeni furios. esti sigura ca asta vrei? 🙂

Comment by scurt

fuge de gandaci, iti spun eu. dar el nu stie cate furnici sunt la moghioros, na!

Comment by diana

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca am fost foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa îl citesc cu drag.
Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face placere, de asemenea, sa stim ca ai dori sa ne sustii în acest proiect de radio si sa accepti o eventuala colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile si modul de a gândi al bloggerilor si al ascultatorilor nostri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tau si sa ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Multumesc,Cu stima Vlad!

Comment by vlad

@ did. esti spam. rusine wordpress.
@ vlad, te-as crede daca nu ai mai fi promovat deja cele 4 bloguri ale mele, din care unul e secret si celalat nu are decat 5 postari scrise acu 2 ani. dar te las aici pentru originalitatea ta.

Comment by scurt

Hey, you used to write wonderful, but the last several posts have been kinda
boring… I miss your tremendous writings.

Past several posts are just a little out of track! come on!

Comment by Nickolas




Leave a Reply

