scurt


esti ceea ce mostenesti
November 25, 2010, 10:28 am
Filed under: foileton, _____

in vremurile grele care ne traverseaza e important sa stii ca te poti baza pe cineva.

de aceea, iesita dintr-un amestec fericit de gene, si mostenind cele mai bune proprietati de la datatorii mei de viata, si anume stresul si autismul, m-am gandit sa imi dedic viata celorlalti.
toti cei interesati pot apela cu incredere la serviciile mele pentru a putea avea o calitate a vietii superioara.

ca sa fiu mai exacta, ma voi stresa pentru voi, clientii mei, si voi ignora tot ce doriti sa ignorati. astfel obtineti mai multa libertate pentru dumneavoastra si timp de calitate cu familia dumneavoastra.
sunt disponibila de luni pana vineri intre orele 7 si 23, in week-enduri si de sarbatorile legale tarifele fiind negociabile (de catre mine).
clientii mei deja existenti va pot garanta o reusita de 100%, oricat de oribila si neagra ar fi problema dumneavoastra.

ma pot stresa pentru dumneavoastra in legatura cu probleme pe care inca nu stiti ca le aveti. daca alegeti sa ii eliberati pe copiii dumneavoastra de chinurile vietii adulte, ma pot stresa in avans pentru circa 104 ani, incluzand drame gen incontinenta nocturna, prima dezamagire in dragoste, admiteri in liceu, bacalaureat, chirurgie si bonus daca alegeti pachetul complet ma voi stresa pentru toate zilele de birou.
ca sa va dau un exemplu din viata mea de zi cu zi, am reusit extrem de bine sa dealui cu stresul admiterii la facultate stresandu-ma in avans chiar in ziua aceea pentru licenta. a fost atat de simplu! si chiar asa poate fi si pentru dumneavoastra, atata timp cat stiti sa faceti transferuri bancare. Dar nu va stresati cu asta, ma stresez eu deja in locul dumneavoastra! ha ha adica!

dar sa nu uitam de a doua mea mare putere.
e ceva mic si intunecat in viata dumneavoastra? va sta ceva pe creier si ati dori sa nu mai fie asa? nu ezitati!
capacitatea mea autista de a ignora problemele va fi salvarea pe care o cautati de atat vreme!
pot ignora persoane, prenume jenante, deadline-uri, suferinte de tot felul, plante, obiecte kitch primite cadou, tari intregi!
pot ignora persoane chiar si aflate la distante mari, puterea mea nefiind impiedicata de nicio forma de relief. Doar spuneti-mi problema si pot incepe sa o ignor pe loc!
deja o ignor! ha ha adica!

ma stresez deja asteptand sa ma contactati in vederea stabilirii detaliilor complete si a tipului de serviciu ales. sa aveti o viata plina de impliniri, asa cum am si eu in munca mea! orice lucru ignorat si orice stres povestit e o bucurie pentru mine!

Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

