scurt


draga sherlock
August 20, 2010, 10:40 pm
Filed under: foileton, _____

partea 1 – Sherlock si misterul drepturilor de autor

iti scriu aceste randuri in speranta ca ma vei ajuta. de cand eram mica ma bucuram ca – desi nu aveam voie sa citesc despre asta decat sub patura si la baie – tu tot rezolvai misterele si toata tarasenia oricat ar fi fost de asteptat. mi-a placut in special aia cu cainele, desi nu imi imi aduc aminte exact ce era, le-ai zis-o lor, da!

uite ce ma supara pe mine azi, draga sherlock, sper ca pot sa-ti zic draga, daca nu sa stii ca mai am niste nume pe lista si n-oi fi tu chiar cel mai tare, am mai bagat si agatha si toata colectia cu masca si ne suparam aiurea fara sens. si in plus, stiu ca au re-incercat sa te ecranizeze, de 4 zile ma uit si nu reusesc sa-i dau inca de capat, sunt convinsa ca tu vei reusi, probabil ai inteles intriga la scenariu, si desi robby draga te interpreteaza sa stii ca nu te avantajeaza close-up-urile asa mult. oricum, nu de aia iti scriu. pe bune.

si ca sa nu o mai lungesc, ca stiu ca ai treaba, si eu am. deci, cu liniute:
– vreau sa stiu de ce apare cate o sub-sub-legeo-comunicat zilnic, la legea din care nu am inteles mare lucru. e clanul templierilor mafioti si brunetul din scooby did it? – nu vreau sa te influentez, era doar o pista.
– as vrea sa mai stiu daca trebuie sa ma duc urgent acasa sa semnez ceva sau sunt singura vinovata de nesemnat ceva avand in vedere ca nu se stie ce dar e o amenda cu numele asta.
– daca tie ti s-ar lua un % din onorariu, ai mai lucra la fel de entuziast pentru pace si popor? ( nu de alta, dar fata de ce ti-am trimis in sms-u ala, nu stiu, parca..)
– as vrea sa stiu daca pot sa ma mai calific la drepturile copilului daca asta nu-mi iese, si daca nu daca mai exista alte drepturi la care poti sa apelezi.
– as vrea sa stiu daca trebuie sa declar ca am detinut un imperiu, desi am abdicat la primul semn de hartogarie… lumea ma placea, sa stii. puteam sa fiu un nou – zi un imparat, repede- pe bune!
– si unde gasesc suporturi de fier forjat pentru jardiniere.

sperand ca nu te-am incurcat prea mult, sper sa rezolvi acest caz de crima printre randuri si stiu ca vei accepta cazul orice ar fi, chiar si fara carte de munca.

astept raspunsul tau ca si cand,
a ta,
scurt.


Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a comment